Sagtens

hahahahhah. Jooohanna! ÄLSKAR din video. Nooorske mongoo.

Sitter på kontoret i Århus mitt emot Benjamin, han e norsk, liker når han snakker, og han er fra Bergen. Like

Efter jobb gick jag o käkade me Johan o Nikolaj. Chefen o Dansk kollega. Mycket trevligt, säger det igen, Århus är väääldigt fint. Hade sagtens(lärt mig nytt danskt ord) kunnat bo här. Hoppas på fler besök på kontoret!

Har blivit kallad okvinnlig minst 5 gånger sen jag kom hit. 3 gånger ikväll... haha. Jag säger, moderna kvinnor bär sina väskor själv!Moderna kvinnor dricker även öl och fräser snor ur näsan när de är ute o springer, om de måste. Eller ja, okvinnliga kvinnor kanske haha.


Beautifull and dirty rich i hörlurarna idag. Lady Gaga

Ska lära mig snacka danska har jag bestämt mig för. Coolt. Imorn blir det tidig morgonspring då jag inte hann efter jobb idag o efter jobb imorn blir det fotboll och käk med jobb.

Vill bara kommentera mammas kommentar på idas träningsinlägg. Mamma du e en lyckad mor :) <3 Pappa hade du också kommenterat hade du också blivit uppmärksammad, nu blev du ju det ändå. Men det är fordi att ni er så dejliga. Världens bästa försäldrar. :)

Naaaatti!

/anna

Kommentarer
Postat av: Ida

din lilla spännballe!! ;D

2010-05-27 @ 13:22:07
URL: http://iaj.blogg.se/
Postat av: annaböööff

hahaha! I KNOW: men inte jag e så stolt öve rmig själv! hahaha

2010-05-27 @ 13:52:21
Postat av: annaböööff

vad tycks om svenskan i förra kommentaren?? hahaha

2010-05-27 @ 13:53:15
Postat av: Ida

vaa fattade ingenting där hahaha. och förresten, fan va äckligt att du fräser snor ur näsan. sånt gör gamla äckliga gubbar, fyfaaaan!! haha.

2010-05-27 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0