Say what?

Haha, vafan, var ni fulla igår eller, Johanna & Jenny? Eller Kenny som du tydligen numera heter;D Nu heter du Kenny framöver! Hahaha :D

Det är torsdag, och tydligen skulle man vara ute igår? Men nejnej, jag satt hemma och pluggade och idag ska jag plugga mera. Går igenom all kurslitteratur. Jag är grym. Lite panik bara att jag inte börjat ordentligt med projektet än. Måste komma igång.

Annars idag ska jag & D sticka och sola och sen ska vi ut och springa, om det inte regnar. Och i helgen blir det bara plugg. Skönt faktiskt. Måste lära mig att man inte kan vara ut varje helg. Speciellt inte med 159 kr kvar på kontot.

Hörs senare!
/Ida

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAH

2010-05-13 @ 15:16:58
URL: http://beneni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0