Skitsamma... Johanna

hahaha älskar Johannas video... "ha ha HAA Skitsamma" "hahhaaa skitsamma" haaha :P

Först var det på tal att jag skulle få sällskap i lägenheten ikväll, då försökte jag komma på en bra provisorisk lösning till mina tomma väggar...


Uppsatt med anslagstavlenålar :) Jag tyckte de blev Läckårt!

Bilderna är av Gynnings tavlor.! Hon är grym!

I Köket hänger Luke Pritchard... Han blåser lite när jag har fläkten ingång. Seeexy

Om man kollar på maten, sill och ägg, och ölen, Nils Oscar.. sen kommer Elle tidningen och nagellack. Känns inte riktigt som de hänger ihop...? Skulle vart choklad o vin eller kanske en ostbricka. Men jag gillar sill ägg o öl! haha :D

Ska tat lugnt en stund o sen byta om o möta upp souf o soufia!

Ur mina högtalare: LYKKE LI. SJUKT otippat?!?! blir nästan rädd för mig själv =)

/anna

Kommentarer
Postat av: Ida

"Han blåser lite när jag har fläkten igång, seeexyy" Hahahaha:D

2010-05-08 @ 12:58:10
URL: http://iaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0