Sthlm- Borås- Hbg

Yeees yes yes! På väg mot Helsingborg! Happy friday!

Imorse hoppade jag ur sängen, inget bölande här! Så jäkla fint väder så det blev klänning på. Sweeet! Jobbade till 12 sen mötte jag upp hantverkarn som ska fixa till lite i mitt badrum, sen lunch me pappa i bläcktornsgränd vid mig på Söder, och nu är vi på väg i bilen till HBG. Först ska vi hämta brossan i borås ju :) tjooho.

Jag jobbar i bilen. Dock mår jag illa när pappa kör som en idiot och jag måste kolla ner i datorn haha, men de går!


Summerlegs, white ones

På väg till jobb. Där uppe bor jag någonstans :)

Vatten o Ahlgrensbilar, sura o salta. Redo för 5 h i bilen.

Lateeeers

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0