SWEET SIXTEEN!

Hej vänner!
Idag är det min dag, tjoohoo! Taaaack för alla fina presenter! Superglad! Har varit en riktigt bra dag! Vaknade av att min kära familj sjöng för mig med ljus och fina presenter. Ska strax gå och hämta ut min macbook som jag fick idag:D:D:D
I morse kom även tjejerna till mig för att käka tårta och fixa sig inför spexfotot. Efter ett tag ringde det på dörren och då stod min gamla barndomsvän Sandy där med ballonger! Ååh så glad jag blev! Helt paff, hade inte en aning om att hon skulle dyka upp. Så jäkla gulligt! Efter en stund så kom även bästa Jenni med ljus och muffins, inte en aning om att hon heller skulle komma. Kunde inte bli bättre! Jättekul! Tack alla för fina gratulationer, tack tjejer ni är guld, tack för ett trevligt släktkalas igår och alla pengar. OCH slutligen... tack till min underbara familj. Älskar er!

Bjuder även på en liten spexig bild. Har kramp i armen efter alla autografer idag, det är jobbigt och vara kändis liksom. Men är man Bolt så är man;)


Har haft en superkul helg med Ida och Anna och ja, familjen då:)
Ha en fortsatt bra dag, för det ska bannemej jag, om det nu går att få det mycket bättre? Det vetti tusan!

Love.
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Idiiiiiis :*

Har inge mobil atm så har inte kunat smsa, men grattis underbaring, älskar dig! <3

2010-05-25 @ 00:00:02
URL: http://idaweberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0