Tuesday, yes!

Idag gick jag upp 07.10, istället för 06.20. Det gick hur bra som helst. Förstår inte varför jag alltid ska upp så tidigt för. Blev ju dock inga nyheter sedda...

Käkade gröt till frukost, sjukt längesen! jävligt gott... Sen gick jag till jobb! riiiktigt nice. Tog 25 minuter. Har kommit ¨på att om jag går till jobb varje dag och inte köper SL-kort för 750 spänn, då kan jag ju hellre kosta på mig att åka taxi efter några utekvällar och slippa bli mördad. Det är ju grymt att gå till jobb. På me gympadojjorna o klackarna i handen. SKITBRA! Sen är det ju mindre risk att en taliban spränger något ute, tunnelbanor verkar ju vara poppis.

Ska man hitta en gammal cykel också kanske??



/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0