underlig onsdag

heeello.
Idag har vart en underlig dag, ville nästan börja gråta när klockan ringde i morse. När kommer man över det?

Jobb... bra o mindre bra, gick hem o såg minst lika trött ut som alla deppiga på tunnelbanan, kunde lika bra åkt med den haha.

Sen blev det onsdagafika med Mr Dreja. Alltid trevligt. Nu lyssnar jag på Melissa Horn för fulla muggar, hon e så jäkla grym.

Måste fixa mitt lusiga hår snart ... :)



Haha, när jag kom hem från jobb stod där ett par manliga sandaler innanför dörren. Jag blev livrädd! Tänkte hur fan dom kommit in genom brevlådan. Eller om där var någon?! Men kom sen ihåg att föreningsordförande skulle in i lgh idag och kika på fönsterna... På golvet låg en lapp där han skrivit "Anna, jag tror jag glömde mina sandaler i din lägenhet... är lite vimsig, vill du ställa dom utanför min dörr?" hahaha, skrattade en stund. Min dag blev lite bättre. Sjuk känsla när det står ett par främmande skor innanför dörren...

J, jag ville inget särskilt innan, ringer imorn eller ngt! LOVE

/anna


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHAHA vilken sköön snubbe!

2010-05-05 @ 23:48:11
URL: http://zannaz.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha fan va kul:D och va snygg du är anna:D

2010-05-06 @ 09:43:46
URL: http://iaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0