Chillidilledag

Precis hemma från Kennymannens slutshow. Riktigt grymt! Fasen vad duktiga de var, både jag och Elli hade nog en aning kramp i magen efter allt skratt. Sjukt kul! Fy vad man blev sugen på att spela teater nu. Jag har verkligen kommit på vad jag vill bli... musikalartist eller skådespelerska, det är så himla roligt att spela teater och uppträda. Love it, ska nog bannemej satsa på det ;)

Efter showen cyllade vi ner till hamnen och käkade glass. Älskar Helsingborg, riktigt vackert!

Jag och Elli var även ute och sprang efter skolan. Kändes riktigt gött, känns som om att det var ett tag sedan nu, eller iallafall för mig. Härlet!









/ Johanna

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHA, aaw, ni e så söta! loove u ♥

2010-05-20 @ 19:40:23
URL: http://beneni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0