Today

Var och tränade för en stund sedan. Blev ett teknikpass idag, riktigt jobbigt faktiskt men fick till vissa grejer riktigt bra. I slutet avslutade vi kulkasttävlingen som vi startade för ett par veckor sedan. Jag vann! Mohaha så fick då en massa finfina priser haha! En parfym, shampoo, body scrub, foundation/miniralpuder och en puderborste. Mucho bra grejer.




Har även idag fixat lite grejer till spexfotot, fasen vad grym jag kommer vara alltså! Hell yeah!
Förövrigt så har vädret varit riktigt nice idag, MERAA!! OCH så räknade vi ut i skolan att det endast återstår 12 skoldagar då vi kan plugga. Är det bara jag som känner lukten av stress? Wäh!

Nu ska jag gå och nöta spanska till redovisningen imorgon. Hasta la vista!

/ Johanna

Kommentarer
Postat av: eliiiin

diggade er redovisning, även om jag inte fattade ett piss! hahaha! :d

2010-05-21 @ 16:40:05
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0