Underbar överraskning

Hoppade av tåget i Borås några minuter över 6. Fokuserade på att hitta en taxi så fort som möjligt eftersom jag hade så mycket väskor med mig. Råkade slänga en blick åt höger rakt in i folkmassan som väntade på tåget. Är de...nej...va? Vafan? Där stod Didrik och log. Sån himla fin överraskning, blev så himla glad. Så vi tog en promenad hem och han hjälpte mig med väskorna. Blev en sväng inom Spice & Rice där vi köpte lite takeaway. Trodde jag skulle komma hem ensam till en tom lägenhet men det blev en jättefin kväll.

Nu sitter jag och svettas i köket och ska skriva klart mitt projektarbete. Känns ganska bra, I have a good feeling about it så jag tror jag klarar de fint.

Underbar helg i Helsingborg och jag längtar dit igen faktiskt. Men ska ju snart dit igen. Hoppas Didrik vill följa med dit i sommar. Har ett jättefint minne från förra sommaren. Jag och Didrik på muren nere vid vattnet. Satt och pratade och bara tittade på Danmark. Underbart väder. Riktigt skön sommarkväll. Hoppas på många fler sånna. Åh, kan ni tänka er, det är sommar alldeles snart! I love it.

(Blev förresten ingen video igår för jag hade inte tillgång till eluttag på tåget.)
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0