Tanken slog mig...

Man ska inte ljuga om onödiga saker, därför tänkte jag bara berätta att jag INTE åt räksalladen igår utan ångrade mig och gjorde en mumsig hamburgare istället. Äter därför räksalladen nu, bara så det inte blir några missförstånd eller så, det vill vi ju icke! Skulle vara fruktansvärt om någon skulle få reda på detta, lika bra att berätta. Jag menar alla vill väl ändå veta vad Johanna ska käka för kvällsmat denna ljuva torsdag?
På tal om något helt annat. Dethär med att göra korkade val, svika och såra är något som kan göra mig så grymt besviken medan andra inte bryr sig ett skit. Folk som omedvetet gör korkade saker men sedan inser att det dem gjorde var fel inte säger förlåt utan förblir tysta och skäms. De inser inte förrän det är försent eller om de ens någon gång inser? I vissa fall gör de, i vissa inte. Man ger därför ut signaler för att få denna/dessa personer att förstå men personen bryr sig inte, förstår inte? utan håller sig undan. Otroligt svagt må jag säga. Men vad gör man? Gapar rätt ut och skakar om denna korkade person? Nej jag tycker jag gjort vad jag kunnat så tänker därför inte bry mig nåmer. Skyll dig själv för jag kommer iallafall inte vara den som ställer upp nästa gång.
Jag säger bara det, ta vara på dina vänner, så länge du har dem kvar:)
Har iallafall varit ute på en himla mysig runda med Elli och hennes underbara voffsing Miffo. Kilade bort till dunkers för att titta på de vackra och stiliga ballisterna (kom på ordet själv), och jag gillar det, vad säger ni, fyra av fem toasts? Köpte även utsökta crepes och chillade rundor, lovely!
Tror jag ska ta och göra ett videoklipp till men denna gången ska jag tralla på gitarren och sjunga.
Ha det!
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: chaiimphoemphon

tack för att du röstade på mig!:)♥

2010-05-27 @ 21:43:20
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0