Det är fredag igeeeeeen...

Hemma från en lagom kul tur med två apgoa killar. Mötte upp Oscar och Gustav vid Oj efter att jag handlat. Åkte hem och lämnade kassarna för att sedan dra bort till gröningen på mopparna. Fyfan, jag är överlycklig att jag fortfarande är vid liv. Har inte fingrar till att räkna på hur många surkärringar som blev så upprörda över hur vi körde så de höll på att bajsa på sig. Haha. Satte oss iallafall där ett tag, käkade glass och bara hade allmänt chill. Fick skjuts tillbaka och nu väntar jag bara på att papi och Anna ska komma hem, sen blir det tacoooos och mys!

HAVE IT!

/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

du åker væl inte moppe!!?? : (((((((

2010-05-28 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0