Det snurrar i min skalle...

Hur var det nu med lokalsinnet Johanna? Läsa kartor och hålla tiden? Nej jag och kartor går inte ihop. Har noll lokalsinne och är världens tidsoptimist. Därför är orientering INGENTING för mig:) Jag menar, att jag skulle klara och springa en mil med karta och hitta tio kontroller under en timme är ett stort skämt. Min hjärna var död efter att jag hittat kontroll två då jag redan hade varit ute i en timme. Kände mig som en jäkla skogsmulle. Satte mig på en bänk, uppgiven och frusen, hoppades på att någon skulle hitta mig. Men jag gav mig fanken på att jag skulle klara en kontroll till och är faktiskt grymt nöjd med mig själv att jag lyckats hitta fyra kontroller under två timmar då jag kom i mål. Underbart, jag är kung!
Nu ska jag chilla satan och peppa inför ikväll då det inte händer ett skit, yey!
Ha en fin fredag vänner.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0