Kan man bli härligare än Anna Carlsson?

Anna tar upp en skrumpen saltgurka ur burken och fnissar...
- Det liknar en avatar pille.
HAHAHA! Inte för att man får se pillarna i filmen men när jag tänkte efter så kunde jag faktiskt föreställa mig att de skulle kunna se ut så. Urk, kommer aldrig kunna äta saltgurka igen, tusan. Haha! På tal om Avatar så älskar jag filmen, såg den nyss. Aphärliga miljöer, jag tror nog fortfarande att jag är inne i avatarvärlden. Så jäkla coolt! En Annafråga igen...
- Är allting inne i avatarvärlden animerat?
Nejnej alltså, de har åkt över till en annan planet utanför vår galax och filmat runt där, målat små apor och massajer blåa och lagt till lite detaljer här och var... Hoppades innerligt på att frågan var ett skämt... det var inget skämt, men det var en jäkla lättnad att hon kom på sig själv sen. Tack gode gud. Hahaha!
Nej, det går nog inte, hon satte ribban högt idag!
Ska hoppa in i duschen nu, sen väntar min goa säng.
Godafton vänner.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0