opp å ner, ner å opp grisen gal i granens topp...

Hej hopp snopp! Mitt öra har suttit fastklistrat mot väggen i snart tjugo minuter nu. Tog en paus eftersom det precis kändes som om jag fick nackspärr. Har tjuvlyssnat på min grannes tandläkar och kärleksproblem. Satt och pluggade och hörde plötsligt någon gapa och skrika från väggen. Trodde först jag hade fått väggtroll eller något. Det verkade som att hon var tvungen till att välja mellan tänderna och pojkvännen... Hmm, vilken knipa va? Ida, du är inte ensam om att få betala skjortan för tänderna, den här tjejen skulle betala trettiotusen för att laga sina hål. Tyckte faktiskt synd om henne, hon verkade vara väldigt uppgiven. Men jag hade kul under tiden då jag lyssnade. Har aldrig hört någon böla så jäkligt innan. Lät som om att där satt en...slags...åsnegris på andra sidan väggen? Ja sant, en blandning mellan en åsna och en gris.
Näe hörrni, livet är inte alltid som en dans på rosor. Man har sina nergångar men då måste man snabbt samla energi och leta sig upp till toppen igen. Men vart tusan får man all energi ifrån? Ja, inte vet jag, men jag har ofta överflöd på energi så jag delar gärna med mig:)
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Ida

väggtroll hahaha :D

2010-06-01 @ 11:30:07
URL: http://slide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0