Pepp!

Gick på gästföreläsningen med Daniel Kjellsson, redaktionell chef på Aller Internet. Riktigt kul kille, väldigt rolig att lyssna på. Sen älskar jag ju stekarskånska a lá Caroline Gynning, bara dialekten gjorde ju hälfen, haha! Nej, men föreläsningen gjorde mig ännu mer taggad att få komma ut och jobba och framförallt, ta mig till Sthlm och jobba. Vill, vill, vill.

Men jag blev även motiverad att plugga, så nu ska jag bannemej inte göra annat lediga stunder. Har en massa kul jag ska läsa nu. Bland annat några nummer av tidningen CAP&Design som är grym, som jag nyss insåg att jag hade en prenumeration på, haha. Står mycket bra i dem. Och jag fick bra insikter utav föreläsningen.

Jag är även sjukt taggad att plugga e-handel i sommar. Känns vettigt. Nu: plugg & ännu en runda i skogen (tänkte jag mig).

/Ida

Kommentarer
Postat av: mamma

så härligt....sådan positiv inställning! Blir glad över att läsa det : )) puss

2010-05-05 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0