P L U G G E L I P L U G G

Heey!
Ida, du e kass på att lägga upp bilder, skärpning!

Hinner med ett snabbt inlägg idag. Ska strax plocka fram mina böcker och börja plugga till de feta NO provet som väntar imorgon. Blä! Det är svårt med NO, man måste liksom ha de där jädra mattetänket som jag inte har, atomer och klyvningar hit och dit, fattar inte ett skit.

Annars då? Det är ju redan fredag imorgon, helsike vad veckorna går fort nu:D Har varit en bra vecka, mycket skratt och faktiskt så har jag fått mycket gjort, tummen upp:) Har också spenderat en hel del tid inne i musiksalen och fått lite hjälp och övat inför avslutningen. Hohoo, Börjar bli lite nervigt nu.

Ida och Annaaaa! VET NI?! Så himla sorgleet...Andra Avenyn är SLUT!!! Kan ni fattaaa!?!? Mitt favvo program är slut! Allra sista avsnittet sändes igår, jag har följt det sedan avsnitt 1 och igår sändes de hundraåttiofemte och sista avsnittet. Helt sjukt! Den enda serien jag faktiskt följt. Fy.



Sanni och Floppe i farten som vanligt.


Nej men somsagt, ett snabbt inlägg skulle det bli, så nu ska jag plugga och läsa så att ögongloberna ploppar ut!
Hare!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0