SundaySunday

HoHoo? Jag tycker det ser tomt ut i bloggen idag. Anna vart är du? 

Sitter iallafall nu med världens huvudvärk, har glott på tv och slösat bort min tid framför datorn hela dagen så kan nog bero på det. Det blev inget röjande på rummet och inget skolarbete gjort, eller jo, men bara ytterst lite. Har däremot ritat en del. Det blev en avbildning till av JB. Tycker det är kul att rita hans hår. Haha. Den är inte helt klar än men lägger upp den ändå.



Oooo bara 30 minuter kvar nu. Har längtat hela dagen efter kvällens tv program. Alla bra tv program är på söndagar. Wipeout klockan 20:00 MISSA INTE! För fyhelvete vad man skrattar! Älskar de! Parlamentet, Ballar av stål och Wallander. Men det störiga är att man inte hinner se alla eftersom att alla program går på olika kanaler sänds samtidig så man måste liksom byta mellan varje hela tiden. Ja, jag har fullt upp hela kvällen! Åååh vilka problem man har! Usch! Haha.

OCH idag bjuder jag även på en liden söndags bild;)



Hare!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0