Wheather girls

Idag kommer Elin & Angie till Borås. Det regnar. "Faaan va tråkigt väder" tänkte jag. Kände mig lite smått uppgiven. Jaha, nu blir det inte kul att visa stan, och jobbigt när vi ska ut, frillan förstörs...osv osv. Då fick jag plötsligt en flashback. För snart 5 år sen (???!!) åkte vi tre till Sunny Beach, Bulgarien. Första kvällen ÖSREGNADE det ute. Det var stora vattenpölar överallt. När vi skulle hem från nattklubben Lazur sprang vi genom regnet, genom en massa vattenpölar och hittade inte hem. Vi sprang i cirklar, det smutsbruna vattnet stänkte åt alla håll och vi förstörde våra skor totalt. Vi hade överlag ganska dåligt väder hela veckan. Jag tror inte jag badade en enda gång?  Men det var fanimej en av de roligaste veckorna någonsin :D

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0