And I just can't get you off my mind…

Godermorgon mina kära!
Efter mer än fem timmars rensandes blev vi äntligen klara igår. Eller, vi och vi? Det var ju ändå Elli och Filippa som gjorde allt. Känns verkligen superskönt att ha ordning på allt igen. Igår kunde vi knapps höra varandra för att allt mög isolerade ljudet i rummet och nu till och med ekar det. OTROLIGT. Tackar er igen tjejer för en skyhelsikes insats!
.
Vaknade för en timme sedan och hade inte riktigt fått nog av rensandet, rensade och organiserade alla bilder och filer på datorn. Oh yeah! Ska käka lite frulle för att sedan ge mig ut på stan en sväng.
.
Ida, jag håller alla tummar jag har för dig till operationen! Puss
.
Have it!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0