Badrummet

Såå. Känns lite bättre nu. Tänkte ta tag i mig själv och GÅ UTANFÖR DÖRREN vilken jag inte gjort sen i måndags tror jag. Ska bara läsa ut den roliga boken Allt mitt är ditt. Segt värre. Men jag tror ändå att denna kursen i Informationsjuridik kan bli intressant.

Imorgon kommer Johanna och Sanna hit! Fyfan va kuuuuul :D De två hittar alltid varandra på fester eller allmänna gatherings. Slutar alltid med att de två sitter och flummar i nåt hörn. Haha.

Kul bild du la upp förresten Johanna :D Hahaha... Den där historian är ganska rolig tycker jag. Eller, den är nog roligare om man var där, haha. Och igår trodde jag hon körde "badrummet" på mig när vi pratade i telefon och hon ropade till mamma: "MAMMAAA, får jag åka till Ida på fredag?? (svar från mamma som ja inte hörde) Ja, jag fick!" Haha.

Ska blir roligt i helgen i alla fall :)

/Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det johanna som är din syster du menar ?

2010-11-04 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0