Depp-Johnny

Jag plågar mig själv med att läsa modebloggar och se på vackra kläder jag inte har råd med. Jag kan inget om kläder och lägger hellre pengar på annat... men så pass vettig är jag att jag inser att kläder ger intryck av vem man är. Och mina kläder är typ fem år gamla. Suck. Känner mig så tråkig. Går i mammas gamla vinterjacka (jättetacksam mammi, det är inte det), trasiga stövlar och noppiga kläder. Fy fan vad tråkigt. Har tappat bort alla mina halsdukar och mössor.

Fick en chock när jag kollade kontot. Jag har ju inte ens handlat något denna månad förrutom mat... Nä. Det är deppigt idag alltså. Snart, snart, snart, ska jag vara rik. Måste ha ett jobb!

Haha, inte konstigt förresten att det blödde som ett as ur min mun i måndags. Kände nyss ett fett köttigt sår i kinden som måste uppkommit när jag var bedövat och inte kände vad som hamnade mellan tänderna. Haha. Aj.

Uä. Jag vet att man själv väljer hur man mår. Så jag ska sätta mig och skriva en lisa över vad jag kan vara tacksam över. Det brukar hjälpa när jag har lust att råna en bank.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna

"När insidan får sin chans får utsidan sin glans"



Ida! Du skulle kunna gå i en soppsäck och jag skulle ändå gilla dig som fan!



Du är en bra tjej med bra åsikter och ett bra innehåll.



Och när du får ditt jobb som du kommer få en dag innan eller efter våran utbildning, då kommer det kännas lättare men pengar är inte allt!

Och du kommer få ett bra jobb, för du är himla bra i skolan, och har många andra bra egenskaper!



Sen måste man tillåta sig själv att vara ledsen ibland!

2010-11-05 @ 20:59:59
URL: http://hannanlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0