Önskelista

Kul att jag skriver ett inlägg och så slutar lillen igen. Betyder detta något?

I alla fall tänkte jag skriva en önskelista inför min födelsedag. Om någon skulle få för sig något.

1. Flux! (Mitt fluorskölj är slut och jag har redan två burkar fluortabletter så sånna behöver jag inte mamma!)
2. Sånna där tjocka dricksglas från Ikea. (Tre av 4 är sönderslagna.)
3. Tallrikar och skålar. (Samma sak här, det mesta är sönderslaget.)

Ja! Detta var min realistiska önskelista! Nu ska jag fortsätta med min hemtenta och sen blir det dans. Den 3 dec planerar jag att komma hem till Hbg förresten. Om någon undrade det också.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Faster

ok jag kanske hittar några glas i plast - kan inte det bli bra ? Går ju inte sönder så lätt.... L

kram från faster - vi ses den 4:de.

2010-11-23 @ 18:13:30
Postat av: Pappi

Se nu till att hålla igång bloggen så man får stillat sin nyfikenhet

P

2010-11-23 @ 18:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0