Plugg?



Jag och Hanna sitter i skolan och pluggar. Om plugga betyder läsa bloggar och dricka kaffe. Eller, Hanna dricker kaffe, jag dricker vatten ur en sunkig gammal Ramlösa-flaska. Vi tänkte komma igång igen alldeles strax... strax. Snart.

I onsdags gick vi in i MacStore. Vi blev kära. Inte i varandra alltså utan i Macbook Pro. 15 nånting tum. I love. Jag måste ha. På ett eller annat sätt. Jag behöver ett jobb. Eller ett arv. Eller lotterivinst.

Jag var btw hos tandläkaren igen igår. De körde lite ström genom tänderna och sånt mysigt. Har tydligen en extra framtand i gommen nånstans som kanske måste plockas ut. Jag kan inte göra annat än skratta. Blir ju inte bättre av att köra "Flickvän får utbrott". Nån gång når jag väl gränsen för hur mkt som kan gå fel i munnen, hehe.

Plugg nu. Kom igen Hanna!!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna pytt i panna het som en flamma

Vi blev ju klara!

Hoppas tranbärsjucien hjälper dig på rätt körl igen:)

2010-11-27 @ 00:03:47
URL: http://hannanlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0