Sweet sunday

Jävlarrrr vilken rolig kväll det blev igår. HAHA. Jäklar vad det bjöds på drinkar och dans och flummiga göteborgare och aaaaah. Fy fan vad kul. Förlåt för allt svärande, haha.

Grym kväll. Och grym dag i övrigt. En händelse gjorde mig mycket glad. Ett samtal som betydde mycket.

Idag har jag föröskt få i mig vitaminer i form av apelsiner medans jag tittade på Så mycket bättre. GRYMT. Love September, Lillbabs och gänget.

Tur att vi gick ut, det satt som det skulle :D Nu ska jag tvätta och plugga och ta fram en julljusstake.

Och GRATTIS SABINA PÅ FÖDELSEDAGEN:D (Tänkte slå rekord i flest grattis, redan ringt och grattat på Facebook)

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jepp U did. du sa det flest gånger grattis du vann en tom flaska med julmust och en uppäten tårta ;)

2010-11-29 @ 19:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0