Take a guess


Hamster? Ekorre? Onormal viktuppgång på högra sidan av kroppen?

Opererade ut sista visdomstanden igår. Nu hoppas jag att jag inte behöver göra några fler ingrepp på väldigt länge. Dels för att det gör så satans ont och dels för att jag inte vill lägga mer pengar på det. Jävlaskittänder.

Igår mådde jag inte så bra. Det ville inte sluta blöda. Och gjorde svinont. Så jag låg mest och bölade och tyckte syndom mig själv. Hade dock ett personligt sjukvårdsbiträde som hjälpte mig och tröstade mig. Hade inte varit så kul att ligga ensam och ha ont.

Bättre idag men ser helt förjävlig ut. Hoppas det har lagt sig till imorgon när jag ska till skolan. Men annars får de andra det lite roligare i alla fall.

Nu, åter till den roliga boken Allt mitt är ditt. (Informationsjuridik.................)

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0