Visste du att...

Visse väl att du skulle sakna oss! Hihihhhihhihiihihiihhihi! Skönt att du är tillbaka slidaida.
.
Visste du att, min drivkraft är för tillfället tre grejer, träning, jul och Valle? Visste du att jag egentligen inte vill något annat än att dra täcket över huvudet och aldrig gå upp ur sängen när klockan ringer på morgonen, så kallt, mörkt och dystert? Visste du att, jag skulle vilja slippa oron i magen så fort jag gör något annat än att plugga?Visste du att, jag är så fruktansvärt trött på alla prov och läxor? Visste du att, tankarna ständigt ältar samma sak...om detta verkligen passar mig? Men visste du att, tiden börjar bli knapp och jag snart måste bestämma mig?VISSTE DU ATT JAG HAR BESLUTSÅNGEST? Visste du det?. Gaah!
.
Kör på en bild som tar mig så långt tillbaka till fina stunder, som ger mig energi för stunden men som också nästan får mig att gråta när jag finner mig tillbaka till där jag är. Knepigt.
/ J

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-27 @ 10:22:23
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0