skevbena

Heejsan
Idag testar jag snebena. Har gått med trött mittbena ganska länge nu. Känner att det får bli ändring, eftersom jag ska till frisören på torsdag tänkte jag testa vilket håll jag ska lägga benan. Jag gillar fasen detta hållet. Ska testa andra hållet imorn.
Ska göra en sidecut tänkte jag på ena sidan. Vilket innebär att jag ska raka håret en bit in. moohaha. Kanske inte vågar. Ska börja med att färga håret o byta bena som Sabina sa. Så får vi se om jag vågar raka det sen : )
Idag flyger jag heeeeeeem!! Till min fina familia. Eftersom man inte hör röken av Johanna när man är i sthlm så är det ganska kul att träffa henne, RÅTTA.
O pappa o mamma såklart. Bästa föräldrarna man kan ha. Nej jag vill inte låna pengar o jag har inte slatt i huvet. Jag tycker bara om er. :)
/anna

Kommentarer
Postat av: määl

Lungn i stormen, nog för att min underbara vän anna är en , early adupten men de finns gränser. Rakar sig de gör killar min bästis har jätte fint lång hår och så skall de förbli! Slutpratat!

2010-10-20 @ 18:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0