Sturehof-Tacos

Äntligen fredag!
Satt o styrde middag på Sturehof ikväll.. Vi skulle testa något nytt, men jag litar på Sturehof så det blev det. Jag satt o kikade i menyn o bestämde till o med att jag skulle ha en Dry Martini som fördrink. Så ringer Sofie o frågar om vi inte ska på TacoKväll ist hos en gammal kollega.
.
Det är lite skillnad o jag blev en gnutta besviken först. Men så länge jag får vara med soufie nu innan hon flyttar så är jag med på vad som.  Tacokväll it is o det blir megagott o trevligt :D
NU VILL JAG UT I HÖSTSOLEN o hem o dricka vin o städa o göra fint inför helgen!
classic jobb bild, bilden ovan är från en dag i somras. Jag satt fångad på kontoret helt ensam...
/anna

Kommentarer
Postat av: Sofia fisen

Guuud va snygg du är i håret! Har du ratat facebook helt och hållet? eller har du bara tagit bort mig :( Jag har ringt och skickat sms till dig du kan väl höra av dig! Puss

2010-10-30 @ 12:19:14
Postat av: anna

heej, har pausat FB ett tag. Vet att du har ringt, Ringer i veckan. promise.



o tack! för håret :)

PUSS

2010-11-01 @ 08:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0