Gooood morgon :D

Grym morgon. Äntligen kunde jag betala mina räkningar! Och nu ska jag springa, sen till skolan och dessöfrinnan lite ärenden.

Helgen kommer bli så grym :D

Läste om gårdagens inlägg nu och insåg att de lät som en dejt det där. Var det verkligen inte, vi ska alltså börja spela lite ihop. Det var verkligen hur kul som helst att sjunga igen!

Lisa: Vad spelade ni då?
Jag: Use somebody.
Lisa: ...... JAHA! Jag trodde du mena spela spel!

Och då hade jag pratat en stund om detta ;D

Jag måste ge igen lite på Lisa eftersom hon skickar massa grejjer jag sagt till mig på Facebook.

"- Vad heter du?
- Kristell!
- vah?
- Kristell
- va??
- Kristell
- Vah
- KRISTELL
- Aha...


Hahahaha;D"

Lisas humor, ja jag säger då de ;D

Nä, springa nu :D Later!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0