Heelveteee...

...vad det blöder och gör ont i käften nu. Vaknade av att det rann blod ut ur munnen på mig ner på kuddarna och täcket. Trodde att det var lite vanligt hederligt dregel först men nej nej. Blod, blod och massa blod forsade ur munnen. Så min morgon var lite panikartad. Ringde sjukhuset och fick höra att närmsta akuttandvård finns i Göteborg. Kul. Verkligen.

Nu har det visserligen slutat blöda men nu gör det mest ont. Jag har även lugnat ner mig lite, var ganska hispig innan och grät och grät. Dock finns det snälla människor som kunde tänka sig att köra mig till Göteborg. Fan vad glad jag blir att jag känner sånna människor.

Men det gör ju inte mindre ont för det. Och hungrig är jag. Usch. Ingen bra lördag hittils. Och så är det fest ikväll. Vet inte om jag orkar det med en halv frottehandduk i munnen. Satan.

Jaja, positive thinking fixar det mesta. Tror jag behöver några Alvedon nu. Eller lite morfin hade också suttit fint.

/Ida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan Ida vad synd jag tycker om dig hoppas munnen läker snart!

Och du, allt det andra löser sig och kommer falla på plats med tiden. Tycker du är jätte duktig med allt!

<3

2010-09-19 @ 11:28:00
URL: http://hannanlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0