Helgen och visdomsord

Min helg har varit superawesome. Jag är så glad för alla grymma människor som jag kan kalla vänner. Både de gamla och alla nya. Guld, alltså. Grym förfest hos mig, med sjuka bilder i Elins kamera som resultat. Grym utgång och till och med en trevlig efterfest. Satt hemma hos min trubadurkompis, spelade gitarr, sjöng och åt godis.

Fredagen var också kul. Jag, Elin och Angie var på Vinci och Vimmel. Evelin och Maria var också med ett tag.
Äh, riktigt bra helg.





Och så saknar jag mina systrar.

En bra grej jag brukar tänka: Jag kan göra fel, men jag ÄR aldrig fel. En bra sak man kan tänka på som sagt.

Känner en massa kärlek idag till allt och alla. Borde känna så för övningsuppgifterna i skolan också... och labövningen som ska va klar om en vecka. Har en massa annat i skallen. Bla bla bla.

Hööörs.
/Ida


Kommentarer
Postat av: Sanna

Superawsome!!!????

BELLABELLABELLABELLABELLABELLA!

RIKTIGT JÄVLA AWSOME heter det.

Skärpning skåne!

2010-09-06 @ 14:59:51
URL: http://zannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0