hohoho :D

Heeej :D
Johanna vad glad jag är att du skriver här OCH att du är så jäkla grym! :)
Ovan: Jag igår på eftermiddagen. Trött som ett as, dock ingen vanlig bakfylla utan mer träningsvärkbakfylla. Får alltid ont i benen o magmusklerna när jag varit ute haha. wweeery weird. Sov från 18-22 när jag kom hem, såg Kungarna av Tylösand o somnade igen :) Like
Sofies födelsedagskväll var riktigt lyckad. Så väldigt trevliga människor och så vidare. :)
Today: Om ni undrar varför jag ser så uppkörd ut o liksom inte gör så mycket miner på bilderna, så ska jag berätta att det är för att mina två kollegor sitter på vars en sida snett framför mig.
Idag kommer IdaSlida hiiit! :D
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0