"sex sex sex, livets härligaste krydda"...

(rubriken är ett citat ur Bert , så ingen behöver trilla av stolen"
Halloo...
haha... som de flesta vet jobbar jag med marknadsföring på internet... Min kollega har fått in en kund som har en internetsida där man kan hitta en viss slags kontakt, alltså en slags partner, en engångspartner, ett one night stand liksom. Jag fick i uppgift att leta upp en site/websida som kunde köra denna kampanjen. Alltså visa kampanjen/bannern som leder till denna sexkontaktsidan... Alltså nehövs en websida som visar saker som kan tros locka den typ av människor som vill ha en sådan "kontakt"
<br><br>
Förstå ni bilden nedan eller? haha
Tänk att ens chef ber en googla, sex, erotik, porr, erotiknoveller. Kanske kan bero på mitt tidigare jobb...?
En fantastiskt fin höstdag i stockholm ska ni veta!!
/anna

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHA:D Kul! Bra försök till radbrytning också:P

2010-09-28 @ 12:53:53
URL: http://iaj.blogg.se/
Postat av: anna

hahah eller hur. radbrytning it iiiis!

2010-09-28 @ 16:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0