Södertälje/Stockholm

Hemma i Borås igen! Brukar betyda bildstorm när man kommit hem efter en tripp men jag har ju ingen vettig kamera. Så tråkigt. Får börja använda Hipstamatic-appen lite mer igen kanske. Roligare bilder än de vanliga man tar med iPhone.

Skön helg alltså. Fått träffa Anna, gått på galamiddag på Lidingö, promenerat inne i Stockholm och träffat trevliga människor i Södertälje. Bland annat. Kom hem för nån timme sen, har egentligen extremt ont om tid. Imorgon ska en labbuppgift in och jag ska även redovisa mitt projektarbete. Och så ska jag dansa om en halvtimme och sen igen kl 7... stress.

Men det löser sig, orkar inte oroa mig. Så, på med danskläderna sen kör vi en intensiv kväll.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0