Tittut!

Nu är det måndag kära vänner och jag ska ta mig i kragen och sätta fart på bloggandet igen. Skolan börjar ta över all min lediga tid vilket INTE är okej. Jag har alltså nu fattat att läxschemat fylls på för varje dag som går. Förra veckan var inte det minsta rolig kan jag säga. Satt med en lagom god panik i magen. Så Johanna, vad har man nu lärt sig av detta? Att helt enkelt göra läxorna direkt istället för att skjuta upp dem tills kvällen innan kanske?. Låter som en bra plan tycker jag.
För att snabbt sammanfatta helgen så säger jag inte mer än CHILL. Därmed sätter jag punkt för detta inlägget.
Limpan och jag på Info&Layouten today.
Hejsålänge!
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: filippa

seeeexxyyyyaaa vi är jojaaan ! <3<3

2010-09-21 @ 19:28:11
URL: http://fliipps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0