Come on, go!

Jag har känt mig förvånansvärt glad idag. Kan dock bero på att himlen är blå, ja man kan ju inte bli annat än glad då. Härligt.
Älskar min klass, alla är så himla goa. Super C's är vad vi är! De flesta lärarna är också jäkligt softa vilket är askalas. Avslutade dagen med ett gött mattepass, fick sluta tio minuter tidigare eftersom att det har blivit till någon slags tradition att någon i klassen ska utmana matteläraren. Om läraren vinner, måste vi sitta kvar tio minuter efter vi slutat, vinner vi så får vi gå tio minuter tidigare. Förra gången var stensaxpåse, vi vann. Idag var utmaningen att pricka papperskorgen med en pappersboll. Klassen vann IGEN och ganska stort om man säger så. Nya utmaningar varje gång. Känns alltid lika spännande att komma till mattelektionerna nu, man vet aldrig vad som väntar i denne sal.
Nu steks det potäter för fulla muggar och Nikkiponken dyker upp vilken sekund som helst. Imorgon blir det spinning på idrotten, jag är fit for fight! C
Have it!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0