Moderat-vilken som

heeej :)
Började dagen med att blåsa ballonger o serpentinisar till soooouufi som fyller år idag :D:D Jag önskar att jag fick va ledig o va med henne, men den som väntar på nå gott ;P

Jag satte mig sedan i bilen som jag skulle köra till kontoret på kungsholem. Gärdet-Kungsholen 50 min.  ÖSREGN VAD HÄNDE?! Jag körde mot enkelriktat o mot rött, körde nästan ner en kille på cykel, testade tre olika fickparkeringar. Kan man fatta att jag blev galen?! Bara parkeringsplatser som man behövde va hjärnkirurg för o klara liksom. Till slut. ställde jag mig där man inte fick :) Men jag betalade i alla fall. 100 jävla spänn. Jävla Stockholm.
Nu dricker jag te o käkar allbran (jobbar) o längtar tills klockan slår eftermiddag.
Riktigt bra känsla mitt i kaoset. I love.
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0