anna carlsson choklad/öl/måååååla

Va hemma på Järnis o käkade middag, lillebror ska iväg igen. Aldrig en lugn minut med henne. Alltid så tomt när hon är borta, även om man inte bor där längre så märks det. 
Hemma på Helmis nu, köpte med mig ett mörkt choklad med raspberrysmak o öppnade en iskall Peroni. Jag firar sista dagen på min inte-träna-ät-tills-du-spyr vecka. Jag gillar den inte, imorgon är det första dagen i min konditionsperiod, jag kommer kola.
The kooks har fått en ny chans efter några månaders vila, fan vad de får fart på en! Har plockat fram inspirationsmagz och lagt upp en ny ren tom vit duk på golvet. PAINTING tiiiime. Färgen är gul/grön ikväll.
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0