Det är vad jag vill...

Vill kunna ha fler bollar i luften, vill få slut på samma ältande varje dag, som att ständigt bara plugga och inte ha något liv. Vill ha lite förändringar, anta nya utmaningar, göra något nytt, något spontant, jag vill trivas där jag är, trivas med min utbildning samtidigt som jag kan få göra det jag verkligen brinner för och tycker om. Vill sluta whinea över att jag inte trivs med min utbildning. Skulle göra allt för att få åka iväg, långt iväg och klara mig själv. Lära mig engelska, träna och träffa nya människor. Men jag vill inte vänta, jag har inte tålamod till det. Jag är alldeles för rastlös för att vänta... Vill iväg nu nu nu nu! Jag ska åka, ja det ska jag. Det är vad jag vill!
/joe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0