STARK-dagen på Högskolan


Idag var det Stark-dagen på Högskolan i Borås. Meningen är att man ska gå runt och prata med utställare som är olika företag och alltså potentiella arbetsgivare. Ingen aning om det kommer leda till någonting men sjukt kul att gå runt och prata med företagen och mingla lite. Alla var supertrevliga och jättehjälpsamma. Fastän många kanske inte kunde erbjuda så mycket eller sökte folk som passade min utbildning så kom de med bra tips.

Kul förresten att min överarm buktar in istället för ut, haha.

Vad hade jag mer på hjärtat? Jo, jag är inne i ett sådant jäkla leta-jobb-mode och har säkert sökt ett 20-tal jobb. Eller, säkert fler, har tappat räkningen. Har fått reda på nu att de inte har fler timmar åt mig på studion så jag letar som en gök. Pengarna börjar sina också... Men det löser sig! Ska på möte imorgon med ett företag/organisation som kanske kan hjälpa mig med projektet jag och Anna dragit igång! Ska blir intressant. Hej så länge!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0