Veckans SF

Ska börja utse veckans SF (surfi**a) varje vecka nu. Denna vecka kammar helt klart Nikki Hansson hem priset för hennes halvdryga attityd. Inte ok. Hon hamnar även högst på pallen för veckans fnasläpp, då hon under tisdagskvällen attackerade en som tydligen verkade vara en riktig goding till pojk ;)
Jag menar, bara kolla så bajsig hon ser ut...men jag tycker ju inte illa om dig för det ponken!
.
För övrigt så skulle det inte suttit fel med lite sommar...NU! Drar föresten en sväng till teneriffa på träningsläger på tisdag. Börjar få lite resfeber nu och känner på mig att jag kommer sitta gråtandes mitt i packningen på måndag kväll...Ska ändå bli gött med två veckors träning, sol och bad med härliga människor. Bättre kan det icke bli!
Nu: plugg? Svar ja!
Hej!
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0