Bara söndagsblogg

Låter som att du hade de rätt bra igår ändå Jojje. Skönt att höra. Tack för ditt sms innan angående min profilbild på Facebook. Har ju bara haft bilden i ett halvår eller ngt så det var snabbt noterat, haha... ;D

Jag är så svettig just nu. Storstädning på gång på Hasselbacken. Lite smått uttorkad också efter gårdagens utgång. Var lite småtrevligt trots dålig housemusik på X&Y. Ska man behöva gå till Harrys för att höra musik det går att dansa till? Eller ja, why not, kom ju in gratis där sist för att jag sjöng en sång för de i kassan...


Nu är jag ganska trött men nöjd med min blåsta garderob och att jag hittat alla mina oljefärger. Imorgon ska jag måla! Put some color in my life lixåm.

Har varit lite låg det senaste. Inte så konstigt kanske. Snart är skolan slut. Det är nu det gäller. Nu ska det skaffas jobb och betalas tillbaka lån och skulder och datorer och betalas resor och... det går inte längre att hoppas på hjälp av mamma och pappa. Jag är 23 år. Wow vilken framtidsångest jag har. Måste ta mig ur denna svackan. Saknar mina systrar och alla Helsingborgare... Man måste kanske vara nere någon gång för att komma upp. I guess. Jag som varit så trött på pluggandet överväger ett tredje år bara för att skjuta upp framtiden lite.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0