Hej hej hallå dagboken

Jag befinner mig i Helsingborg och har varit här sedan i onsdags. Sjukt skönt att bara dra från Borås alltså!! Love this city. Hade långfika med Andjelka igår på standardfiket Viva. Tror vi satt där i 4 timmar. Sick. Kom hem efter 10 och satte mig vid datorn. Tänkte ta av sminket och gå och lägga mig. Får sms. Svante: Med ut?

Tänkte; det kan ju vara trevligt att sticka till Utposten och chilla lite. Sa till pappa att ja bara skulle ut och hälsa på några kompisar. Kom hem halv 5. På en toooorsdaaaag??!! (Johan Glans)

Äh fy satan vad kul det var. Gick ut i skabbiga jeans, flottigt hår och kom på när jag gått utanför dörren att ja glömt ta på mig en bh också. HAHA. Jaja skäbbet Ida hade sjukt kul i vilket fall som helst. Dansade som dårar på Tempel. Gaaad så kul haha.

Ääh, fruktansvärt kul.

Tänkte idag försöka ta tag i min komplettering jag dragit på mig. Känns som att jag vill skjuta upp de lite till och bara leva loppan, haha.

Ikväll blir det fika med tjejkompisarna hos Andjelka, ska bli kul!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0