Hjärtats daaaag

Did you give the world some love today babe?

Själv har jag haft redaktionsövning i skolan. Blev rätt nöjd med mina artiklar så jag tycker jag borde få VG men man vet ju aldrig med de där... Gick hem vid 12, köpte med mig sushi hem och stack hem till Andreas för att plugga klart. Ikväll blir det god mat och tavelmålning. Ska bli kul att se hur det går för SexybicepsAndy_89.

Löpningen igår gick sådär förresten. Orkade inte ens två varv runt sjön. Men det har väl att göra med att mina psykiska styrka inte är vad den brukar vara. Men jag är snart där igen. Allt känns redan mycket bättre.

Kärlek till familj och vänner och alla andra!
/Ida

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejja Ida!

Och all kärlek till dig idag!

2011-02-14 @ 21:59:58
URL: http://zannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0