Spa-helgen i Gdynia

Helgen på spahotellet i Polen var sjuuukt grym. Jag fick alla möjliga behandlingar, ansiktsbehandling, pedikyr (mina fötter har aldrig varit så fina!), helkroppsmassage och lite annat. Vi måååste dra ihop ett gäng kompisar och dra dit igen. Hotellet heter Faltom och ligger i Gdynia. 30 min taxifärd från Gdansk, dit vi flög. Sjukt lyxigt hotell. Svinbilligt. Eller betydligt billigare än i Sverige.

Jag hade sett fram emot att komma hem till Johanna hela dagen. När vi kom hem var hon hos en kompis. Och en kvart senare skulle pappa åka till Norge och jag kunde få åka med, istället för att ta bussen hem morgonen därpå. Jag var så sjukt kluven. Träffa Johanna och betala buss dagen efter, eller träffa Andreas, åka gratis och kunna jobba hela måndagen. Jag åkte med pappa. Ångrade mig lite halvt eftersom jag inte träffat lillen sen i julas. Och så ville jag höra allt om Val Torrens. (Stavning?)

När jag kom hem hittade jag denna på min dator:

Dog av skratt, haha. Måste åka hem och hälsa på dig snart Jojje.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0