Hemmaplugg och sånt kul

Hyfsat sleden människa. Men det gör inget. Haha.

Igår var jag produktiv. Skickade in två inlämningsuppgifter och började på en tredje. Sökte en massa roliga jobb också och fick svar på två. Den ena svarade att jag var väldigt intressant för tjänsten men att det redan var tillsatt. De ville hålla kontakten i alla fall. Kul! Den andra svarade bara att han skulle vidarebefodra mina uppgifter och min ansökan. Söker både i Borås, Helsingborg, Stockholm och utomlands...

Fick idag svar på ena inlämningen som var godkänd! (Kunde bara få U eller G) Har gjort den sista textinlämningen och har bara sökmotorsoptmiering kvar. Snart är även denna kurs över. Satan vad fort det går. Typ en kurs och projektet kvar, sen är jag webbredaktör. Siiick maaan.

Lite mer plugg sen drar jag och träningsdiktatorn på gym. Igår körde jag på testcykeln igen. Det är så sjukt jobbigt, you can´t even imagine...
/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0