Säg oh ah val thorens säg oh ah val thorens!

Kände för engångs skull att uppdatera lite. Bra va, Ida?
Det blev en nääääästan HELT toppad resa! Tråkigt bara att jag, Elli och Filippa blev sjuka, låg hemma med feber i ett par dagar då jag missade massa god skidåkning och galna utekvällar. Inte okej. Men så var det. De dagarna vi var friska var verkligen super! Vi shakade rumpa på dansgolven, stod på borden och ägde till bästa musiken på grym afterski,  fällde en och annan tår, träffade på härliga men sjuka människor, softade i backarna, trixade lite i parken, trillade i knappliften, smutsade ner rummet till max, lagade äcklig mat och skrattade som aldrig förr. Ja, detta  plus SÅ mycket mer, gick i ett, knappt utan sömn. Det var verkligen psicktoppat! Jag hade skitkul!
.
Bild av Filippa.
.
Föresten, det är galet att man kan bli så sällskapsjuk, att man kan vara så jäkla beroende av andra människor hela tiden! Särskilt nu efter Val Thorens där man var omgiven av människor exakt hela tiden. Läskigt.
Ska försöka uppdatera lite mer Ida, tiden har inte riktigt räckt till på sistone. Tror jag fått magkatarr av stressen från skolan och allt annat jag har att göra. Kass på att planera, det är jag.
.
Hejsvejs!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0