love to you all...

Hejsan på er! Massor med kärlek till er idag mina fina systrar & mami och papi förståss, älskar er!
Självklart pussar och kramar till alla friends också!

Vilken romantisk dag/kväll det kommer bli, ska sitta med matteboken upptryckt i nyllet tills jag somnar...ja, jo, men varför inte? Jag tänkte såhär, om jag är lite extra kärleksfull mot boken, nu när jag för en gångs skull tänker öppna den och ge den en chans, så borde jag få i alla fall liiiiiite lycka inför provet i morgon?...snällaaaa. Jag är fantastiskt kass på matte... hallå? jag skippar en träning för att plugga matte? då är det RIKTIGT illa!
.
Kramiizzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så snygg hjärtat!

2011-02-14 @ 16:16:11
URL: http://iaj.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare

snyyyygggis!

2011-02-18 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0