Wtf??!

Hahaha sjukast idag:

Det ringer från dolt nummer på min telefon. Tänkte att det kunde vara Andreas som vill jävlas så jag svarade.

Man: Ja hej jag söker Daniel?
Jag: Då har du ringt fel, här finns ingen Daniel!
Man: Daniel Nilsson? Som spelar fotboll?
Jag: Nej, Ida heter jag och spelar inte fotboll.
Man: Nähe, ja då har vi kommit alldeles fel...
Och så fortsatte vi prata några sekunder, jag kände mig på bra humör och han verkade vara lite förvirrad så jag skämtade med honom och önskade honom sedan lycka till med att få fatt i Daniel.

Man: Nu kanske du ska börja spela fotboll då? Det hade varit roligt! Med killar! Haha.
Jag: Ja, haha, det kanske jag skulle...Lycka till, ha det bra!
En halv minut senare får jag sms:
"Hej igen, 1 siffra fel! Men kul om du spelat haha! Kom vi till Skåne? Kramar från oss!"
Skrattade lite och fick dåliga vibbar samtidigt. Men så tänkte jag att han säkert bara var en vanlig ovanligt trevlig man så jag svarade:
"Okej, hoppas ni hamnade rätt nu då! Jag är därifrån men har flyttat. Lycka till med ringandet!"

Tänkte: detta bjuder ju inte in till svar alls, bara trevligt svar tillbaka på hans sms liksom. Men jo då:

"Ok tack! Dom andra tyckte du kunde bli våran massör haha! Kramar!"

Men för HELVETE! Hahahahha. Ska man inte kunna vara trevlig mot människor utan att de tror att man är nån jävla prosituerad?! Det värsta är att han lät gammal. Hade förstått om de ville driva med någon stackars tjej om de var ett gäng ungdomar men vafan, haha. Nu vågar jag inte svara mer. Usch. Säkert nåt skabbigt gammalt Korpalag, hahaha. Hoppas det är någon som driver bara.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0